Chrobaci v bramborach.

Petr Stanek Petr.Stanek@LinuxSystem.cz
Fri, 11 Feb 2000 09:52:37 +0000

Preji prijemny den.

Zmrazeni Potata mne neprijemne prekvapilo.

Jak jsem si jiz vsiml v konfere tak je vypusten HylaFax a je to celkem
neprijemne. Lepsi FAX server pro spolupraci s Win32 neznam :-((
Navic http://www.debian.org/distrib/packages stale vraci odkazy na
HylaFax

Dalsi velice bolestne je neodstranena chyba v knihovnach. Jak jsem jiz
zde nekolikrat otravoval, tak mam zakoupen Applix a ten mi beha pod
kazdou distribuci, jen ne pod Potatem :-(((

Velice je take neprijemne caste padani MC pri vstupu do *.zip
Take mi kupodivu v GVIMu (GTK) nechodi cestina!

Snek

P.S. Mam nove nainstalovane Potato tyden po zmrazeni a kazdodeni update
Petr Stanek - Linux System            Komlexni linuxove sluzby a reseni
17. listopadu 24                              http://www.LinuxSystem.cz
736 01 Havirov-Podlesi                        GSM: ++420 (0)604 2397 11
IC: 696 29 862                        mailto:Petr.Stanek@LinuxSystem.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz