Chrobaci v bramborach.

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Fri, 11 Feb 2000 10:58:48 +0100

Petr Stanek napsal:
> Preji prijemny den.
>=20
> Zmrazeni Potata mne neprijemne prekvapilo.

Proc? Nekdy to je potreba udelat. Navic finalni verse nebude venku
za 14 dni od zmrazeni, aby slo ty chyby vychhytat.

> Jak jsem si jiz vsiml v konfere tak je vypusten HylaFax a je to celkem
> neprijemne. Lepsi FAX server pro spolupraci s Win32 neznam :-((
> Navic http://www.debian.org/distrib/packages stale vraci odkazy na
> HylaFax

Proc by nevracel? Odstarnen byl (jak pisete) pripadne jen z potato.
Ve woodym bude stale.

> Dalsi velice bolestne je neodstranena chyba v knihovnach. Jak jsem jiz
> zde nekolikrat otravoval, tak mam zakoupen Applix a ten mi beha pod
>  kazdou distribuci, jen ne pod Potatem :-(((

Bug reportovat na libc6. Espy z toho asi mit radost nebude, ale ...

> Velice je take neprijemne caste padani MC pri vstupu do *.zip

padani? Nemuzu rict, ze by mi mc padal - nanejvys prekresli obrazovku
hamotinami pri poskozenem souboru nebo nenainstalovanem zip/unzip.

> Take mi kupodivu v GVIMu (GTK) nechodi cestina!

Ykes. Bug DPL teda Wicherta.

				Petr =C8ech