Diakritika na konzole

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 15 Feb 2000 12:52:10 +0100

Milan Hormada napsal:
>=20
> Skusal som rozbehat diakritiku na konzole
> Nastavil som si LOCALE nasledovne:
> LANG=3Dsk
> LINGUAS=3Dsk
> LANGUAGE=3Dsk
> LC_ALL=3Dsk_Sk
> LC_COLLATE=3Dsk_Sk
> LC_CTYPE=3Dsk_Sk
> LC_MESSAGES=3Dsk_Sk
> LC_MONETARY=3Dsk_Sk
> LC_NUMERIC=3Dsk_Sk
> LC_TIME=3Dsk_Sk

proc tak zbesile? Nestaci LANG=3Dsk_SK ? Navic, jak zde jiz mnohokrat zaz=
nelo,
samotne `sk' je spatne.

> v /etc/inputrc som doplnil
> set meta-flag on
> set convert-meta off
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
IMHO v /etc/inputrc staci odkomentovat jenom tenhle radek. Ostatni tam js=
ou

> set input-meta on
> set output-meta on
>=20
> A tuje problem !!!!
> Po badaniach som nastavil
> v /etc/kbd/config
> CONSOLE_FONT=3Dlat2u-16

vy mate nainstalovan balik kbd? Ja myslel, ze standardni ne console-tools.

> bez console map mi to nechcelo ist a to tento nie je tento zahrnuty v p=
otato
> CONSOLE_MAP=3Dlatin2u.scrnmap (pouzival som to uz v SuSE 5.3)
>=20
> Je nejaka ina pouzitelna kombinacia ?
>=20
> Ak nie potom by som odporucal tuto mapu doplnit do distribucie

Pokuzitelna kombinace pro console-tools je
SCREEN_FONT=3Dlat2u-16
SCREEN_FONT_MAP=3Dlat2u

Ale s 2.2.x kernely je potiz, protoze se kvuli tomuhle musi prepnout do d=
ruhe
(user) mapy fontu (echo -e '\027(K' - myslim). Jinak se misto pismenek
zobrazuji mezery.

				Petr =C8ech