Diakritika na konzole + X

Milan Hormada milan@soso.elas.sk
Wed, 16 Feb 2000 16:51:11 +0100

On Tue, Feb 15, 2000 at 12:52:10PM +0100, Petr Cech wrote:
> [...]
Pouzival som to na Solarise
>=20
> proc tak zbesile? Nestaci LANG=3Dsk_SK ? Navic, jak zde jiz mnohokrat z=
aznelo,
> samotne `sk' je spatne.
>=20
>=20
> vy mate nainstalovan balik kbd? Ja myslel, ze standardni ne console-too=
ls.
>=20
>=20
> Pokuzitelna kombinace pro console-tools je
> SCREEN_FONT=3Dlat2u-16
> SCREEN_FONT_MAP=3Dlat2u
Hore uvedene mi nepomohlo (nemohol najst mapu)
musel som pouzit SCREEN_FONT_MAP=3Dlat2u.psf.gz
>=20
> Ale s 2.2.x kernely je potiz, protoze se kvuli tomuhle musi prepnout do=
 druhe
> (user) mapy fontu (echo -e '\027(K' - myslim). Jinak se misto pismenek
> zobrazuji mezery.

Mne diakritika funguje v pohode na 1 konzole ale nie na ostatnych
to echo mi nepomohlo
>=20
Ako je to v X
po zadani    setxkbmap -symbols 'czsk(us_sk_qwerty)' -compat group_led
sa mozem prepinat medzi US/SK pomocou Scroll-Lock ale ked pisem
nevidim znaky s diakritikov ani v gnome-terminaly ani v Eterm-e ani vo
font selectorovi
Vsade mam nastaveny iso8859-2 font