Cestina a frozen

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 29 Feb 2000 21:20:02 +0100

Petr Balas napsal:
> Hi
>=20
> Pokud nemam nastaveno nic z LC_... ani LANG, tak jsem schopen v geditu
> psat cesky. Jakmile nastavim LC_ALL na czech, tak jsou sice menu
> programu cesky, ale cesky napisu tak akorat carky, ale cokoli s hacky
> se proste nenapise. Obdobne se chova i kover (KDE aplikace) nebo

Napise. Neni to jenom spatnym fontem? Me to fakt chodi.

Pise :))

> Nenapada Vas neco? Mam nekde nejakou stupidni chybicku?

Nezbyl vam tam nekde ten hack s libforce? Zrusit.

> Pro doplneni - pouzivam ten pocitac prez VNC a cestina pro klavesnici
> je resena zcela mimo Linux.

Hmm. Jde o to, jestli vnc posila spravne keykody. Pustte xev a zkuste nap=
sat
cesky znak - na posledim radku vpravo je jmeno stisteneho znaku. treba
"4", "c", "ccaron" - neboli c s hackem ...

				Petr =C8ech