Cestina a frozen

Petr Balas lists@petrbalas.cz
Wed, 1 Mar 2000 00:06:07 +0100

Hi

"Petr Cech" <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote in message
news:20000229212002.D19155@atrey.karlin.mff.cuni.cz...

> Napise. Neni to jenom spatnym fontem? Me to fakt chodi.

V geditu explicitne vybrany font s kodovanim 8859-2.

> Pise :))

Jo ale u me ne :-(

> Nezbyl vam tam nekde ten hack s libforce? Zrusit.

IMHO ne. Nikdy jsem nic takoveho neinstaloval. Jak bych ho poznal?

> Hmm. Jde o to, jestli vnc posila spravne keykody. Pustte xev a zkuste
napsat
> cesky znak - na posledim radku vpravo je jmeno stisteneho znaku. treba
> "4", "c", "ccaron" - neboli c s hackem ...

apt-get install xcontrib (ja chci rychlejsi pripojeni k Inetu buuu)
xev tvrdi nesmysly. A tvrdi totez bez ohledu na to, zda je LC_CTYPE
nastaveno
na cs_CZ.8859-2 nebo nenastaveno. c s hackem je pro nej egrave :-( To by
nemel ne?

Ale pokud dam "mkdir ceske_znaky" tak je vysledek korektni. Kontolovano
jak "ls" (skrz VNC i mimo), tak prez sambu.

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)