Debian 2.2 stable?

Stanislav Kysela kysela@terms.cz
Mon, 3 Jan 2000 18:08:54 +0100

On 3 Jan 2000, Petr Stanek wrote:

> Preji prijemny rok 2000.

Take

> Nebo jeste lepe jak dostat do 2.1 posledni verzi PHP + MySQL a
> jadro 2.2.13 (nefunguji aliasy na eth) aniz bych rozhodil system?

Jake problemy. Ja mel problem zatim pouze v tom, ze po zadani `ifconfig`
to nevypisovalo aliasy, jinak ty aliasy chodily. Prikaz napr. `ifconfig
eth0:0` potrebne informace vypsal. Kdyz jsem ztahnul novejsi verzi
nettools a zkompiloval, tak to slo. Jadro na kterym jsem si s tim hral
bylo 2.2.10 .

Pozdeji jsem mel take problem s prikazem `arp`. To uz bylo horsi. Ale
protoze jsem v te dobe zacal experimentovat s iproute2 utilitami vyresil
jsem to pouzitim prikazu `ip` z techto utilit.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela@terms.cz , stanislav.kysela@email.cz