Debian 2.2 stable?

Petr Stanek snek@penguin.cz
Tue, 04 Jan 2000 08:45:50 +0000

Stanislav Kysela wrote:

> Jake problemy. Ja mel problem zatim pouze v tom, ze po zadani `ifconfig`
> to nevypisovalo aliasy, jinak ty aliasy chodily.

Aliasy chodily, ale neslo na eth0:[0-9] navesit zaden shaper.

> Prikaz napr. `ifconfig
> eth0:0` potrebne informace vypsal. Kdyz jsem ztahnul novejsi verzi
> nettools a zkompiloval, tak to slo. Jadro na kterym jsem si s tim hral
> bylo 2.2.10 .

Jadro jem mel 2.2.10 instalovane pres dselect z internetu, takze jsem
predpokladal ze v zavislostech si take dotahne patricnou verzi nettools.

Sam jsem pak skusil pouzit nove netttols, ale shaper opet nebehal.

> Pozdeji jsem mel take problem s prikazem `arp`. To uz bylo horsi. Ale
> protoze jsem v te dobe zacal experimentovat s iproute2 utilitami vyresil
> jsem to pouzitim prikazu `ip` z techto utilit.

Presne tak potreboval jsem mit funkcni proxyarp pro dial-up.

Jedine co bylo navic nedebianovskeho, byl patch na jdadra 2.2+ pro
multiportovou seriovou kartu Cyclades.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz