Y2K problem v Slinku?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 6 Jan 2000 19:47:04 +0100

Miroslav Vasko napsal:
> Caute,
>=20
> hlasi sa vojak armady slovenskej republiky :)
>=20
> ked teraz po roku 2K pustam komp, tak mi stale Debian nastavi cas pred =
rokom

to je divny. Pokud vim, tak se do vypnuti pocitace do CMOSky nic nezapisu=
je. A
cas by si mel vzit spravne.

> 2000, to znamena na nejaky ten 26-28 december 1999. skusal som /etc/loc=
altime
> nastavit aj na GMT, aj na CET, v BIOSe som nastavil spravny datum na xx=
.1.2000,

V tom souboru je nastavuje uplne neci jineho.

> windowsy (bohuzial, kym nespustim Debiana) zobrazuju Y2K spravne.
>=20
> pomoze update BIOSu alebo Debianu> ma niekto s tym skusenosti?

Muzes zkusit nabootovat do single, pripadne jen linux root=3D/dev/hda5
a zkontrolovat jak si cas vezne samotny kernel?

				Petr =C8ech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz