=?iso-8859-2?Q?Pl=E1n_postupu?=

Petr Herman ph@lf2.cuni.cz
Mon, 24 Jan 2000 15:52:42 +0100

> Doufam, ze nekoho nenapadlo prekladat hamm nebo slink. A take nevim,
> proc by nekdo chtel prekladat uz prelozene veci.

No třeba v oddíle:
Oprava balíků změněných mezi hamm a slink
je například:
Packages.v.pvd 7498

co nikdo neudělal, přesto že v:
Překlad balíků, které přibyly mezi slink a potato je:
Packages.v.pvd 7039 Sezemský hotovo

Ale v tom prvním jsou balíky v-dbg, v-dev, v1g, vim, vlock,
které už v tom druhém nejsou, z toho jsem usuzoval,
že mezi slinkem a potatem u nich nedošlo ke změně,
a pokud ta změna byla mezi hammem a slinkem,
tak že je potřeba to dodělat, aby to bylo kompletní.

Petr Heřman