php4-pgsql_4.0.1pl2-2 & postgresql_7.0.2-2

Milan.Kocian@cnw.cz Milan.Kocian@cnw.cz
20 Jul 2000 02:32:11 +0200

Dobry den,
chtel bych se zeptat jestli nekdo narazil na chybu pri konekteni php4
pres unix socket k postgresu? Pri pripojeni zarve:

Warning: Unable to connect to PostgresSQL server: connectDB() -- connect() failed:
Connection refused Is the postmaster running at 'localhost' and
accepting connections on Unix socket '5432'? in ........ on line 8

Predpokladam, ze mi unix socket chodi, nebot mi chodi psql. Zkousel jsem
to overit trochu nezvyklym zpusobem. Po presunutim souboru
s.PGSQL.$PGPORT (skrz ktery se, predpokladam, socket realizuje) mi
spusteni psql zfailuje. Pritom pri povoleni tcpip a zmene pg_connectu
vse funguje. PHP3 funguje bez problemu. Hledal jsem neco rozdilneho
mezi config. soubory php3 a php4, ale nic jsem nenasel.

Prikaz mam ve tvaru:
   $spojeni = Pg_Connect("dbname=ucto");

Nebo ze by se nejak zmenila syntaxe? Nebo mam zkusit poslat bugreport?

Jinak mam debian latest woody.

S pozdravem Milan Kocian