Potato a cerne diry

Debian User snek@penguin.cz
Thu, 20 Jul 2000 08:03:37 +0200

Zase jsem se ...
Neumim rucne nakonfigurovat SMB tiskarnu a tak jsem velice rad
pouzil v 2.2 prevzaty printtool. Ma sve mouchy, ale je super.

No nestacil jsem se divit ze vice jak rok v distribuci byl a
Test Cycle 2 jiz neni. Co dalsiho z Potata zmizi?

Ma vubec cenu s nejakym Potatem delat a nebo pockat na Woody?

Oficialni stranky jeste porad hlasaji ze printtool je v distribuci!
The following URL could not be retrieved:
ftp://ftp.us.debian.org/debian/dists/frozen/main/binary-i386/admin/printtool_3.41-4.deb

Snek
P.S. Nazev distribuce sedi jejimu stavu, inu brambora :-(
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz