SMTP a Dial-up?

Petr Stanek snek@penguin.cz
Sun, 11 Jun 2000 18:35:32 +0200

Preji prijemny den.

Marne si lamu hlavu jak se dopatrat informaci k nastaveni Sendmailu
pro pouziti pres modem.

Sendmail znam a sam si jej hrave nakonfiguruji, ale pokud budu
zacatecnik tak se chytim sendmailconf.

Bohuzel po zadani smarthost se nejak sendmail.cf "nepovede".
Automaticky neprida nodns a dalsi volby a navic v /etc/ppp/ip-up.d
se dozvim v skriptiku sendmail

# NOTE: The following lines (without the #) must be in
/etc/mail/sendmail.mc:
#
include(`/etc/mail/dialup.m4')dnl
#
include(`/etc/mail/provider.m4')dnl

Samozrejme ze v balicku sendmail nejsou. Take mi nejak chybi moznost
konfigurace spousteni sendmailu. Pro modem potrebuji jen -bd -om a
kvuli tomu editovat /etc/init.d/sendmail se mi zda drasticke.

Resil nekdo tento problem s ohledem na zacatecniky?

S pozdravem Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz