sit

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 4 May 2000 09:48:50 +0200

josef.holecek@ct.cz napsal:
> Zdravim.
> Takze... ten novej drajvr jsem si stahnel, gunzipnul roztaroval (trvalo
> mi to asi pul dne nez jsem to pochopil) no a nainstaloval souborem
> install v tom baliku. Instal se proved v poradku
>
> no a pak jsem se podival do toho README:
>
> a tam jsem skoncil se svoji inteligenci. Pokusil jsem se neco napsat do
> toho /etc/conf.modules ale nejak mi to nechodi. Primo pri instalaci se

slink/potato ? Verze kernelu?  Jinak conf.modules/modules.conf je automaticky
generovany.  Spravne reseni je udelat si soubor v /etc/modutils a do nej
napsat ta nastaveni.

> me to ptalo na IPadresu atd. vsechno jsem vyplnil spravne ale sit ne a
> ne chodit.

Chodi ten driver? Protoze pochybuji, ze ten modul je predkompilovany pro
Debian. A asi jste si ho sam neprekladal.

[snip README.TXT]
				Petr Cech

<Myth> thats \\GNU\Linux$ to you