sit

jelen jelinekp@fzu.cz
Thu, 4 May 2000 10:11:48 +0200 (MET DST)

> Zdravim.
> Takze... ten novej drajvr jsem si stahnel, gunzipnul roztaroval (trvalo
> mi to asi pul dne nez jsem to pochopil) no a nainstaloval souborem
> install v tom baliku. Instal se proved v poradku

to jste si mohl podle meho usetrit prekompilovanim jadra s danym
ovladacem, jak? viz. treba skolicky dostupne pres www.linux.cz nebo nejaka
kniha venovana linuxu.

nechci byt nezdvorily, ale obecne bych ti nejdrive doporucoval precist
neco malo o linuxu a pote klast podobne dotazy, ne ze bych byl pohorsen
tim tvymi dotazy, kazdy jsme jednou zacinali (resp. stale zaciname), ale
myslim, ze odpoved na
dotaz generujici dalsich x dotazu neni tou sparvnou cestou jak resit tvuj
problem v nejakem rozumnem casovem horizontu.

> no a pak jsem se podival do toho
> a tam jsem skoncil se svoji inteligenci. Pokusil jsem se neco napsat do
> toho /etc/conf.modules ale nejak mi to nechodi.

z techto informaci lze tezko soudit, kde vznikl problem. nutno upresnit,
nebo zkusit reseni viz. vyse. obecne lze zadat IP adresu na pevno (proto
asi ta otazka na tvoji IP) a nebo pridelovat dynamicky (dhcp). volba na
tobe. co a jak to je povidani zase tak na hodinu, takze opet odkazuji na
prislusnou dokumentaci.