KDE na CD - ecku

David Kuzela kuzela@mbox.vol.cz
Tue, 16 May 2000 13:44:16 +0200

Petr Cech pise:

> ja klidne. M14 je v potato e uz ujde. Pravda posledni CSVka(M15+) jsou na to
> rychlostne a tak mnohem lip
>
> v potato je links, lynx, w3m, amaya (hmm. ta je zrovna trosku starsi) a jiste

Tak dobre. <FLAME>

links je prima (umi cestinu), ale obcas ma problemy se sirkou terminalu. Lynx
neumi tabulky, w3m neumi cestinu a ma (pro me) nezvykle ovladani. Amaya, kdyz
jsem ji zkousel naposledy mela problemy s cestinou - prislo mi navic, ze HTML
bere jako privazek a je zamerena hlavne na XML (MathML).

> i nejake dalsi prolizece. No dobre neumeji javascript, ale stejne ho nikdo na
> nic rozumneho nepouziva. A pouzivani javescriptu misto odkazu mi prijde jako
> velka zhuverilost.

Mam P133/48MB a NN 4, hlavne diky dostatku pameti, beha pomerne svizne, pro M14
CPU bohuzel nepostacuje. Novejsi jsem zatim nezkousel.

JavaScript ani Javu (hlavne kvuli stabilite NN) nepouzivam.

</FLAME>

> staci. qt1 je v non-free, tedy neni v distribuci, ale
> qt2 je v main, tedy free. ALE problem je s prilinkovavanim GPL kodu k
> teto knihovne. Proste autori vetsiny programu pro KDE je vypousteji pod GPL,
> ale zde nastava konflikt. Jedine, co se od nich zada je, povolit linkovani s

Kdo musi povlit linkovani s qt2? Autor? To mi prijde trochu zbytecne, je-li
program napsan pro qt a jsou-li soucasti zdrojovych souboru i skripty ridici
kompilaci, ktere ho s qt linkuji.

--
                                   David Kužela