KDE - Debian - Licencie

Pavol Lajciak pavol.lajciak@scprbk.sk
Wed, 17 May 2000 12:25:17 +0200

Vazeny priatelia. Dlho som si vyberal dirtibuciu a hladal som nieco, kde
sa nebudem musiet zaoberat lustenim
licencii a pripadne platenim licencnych poplatkov, ked budem chciet
nieco vyvyjat.

Debian vo svojom "Social Contract"-e hovori, ze je  a ostane
free-software. Myslim si osobne, ze tohoto by sme sa
mali drzat. Ved existuje aj druhe CD, kde su sekcie contrib a non-free,
tam KDE v pohode moze byt, myslim.

Pocul som, ze sa pracuje na free softwarovej nahrade Qt. Jej nazov by
mal byt Harmony.  Alebo sa mylim?

Ak sa mylim este v niecom uvedte ma na spravnu mieru.
Zatial pouzivam RH6.2cz, ale cakam na vydanie SLINKU CZ-SK.

--
paulus / prolife+