KDE - Debian - Licencie

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 17 May 2000 12:34:59 +0200

Pavol Lajciak napsal:
> Vazeny priatelia. Dlho som si vyberal dirtibuciu a hladal som nieco, kde
> sa nebudem musiet zaoberat lustenim
> licencii a pripadne platenim licencnych poplatkov, ked budem chciet
> nieco vyvyjat.
>
> Debian vo svojom "Social Contract"-e hovori, ze je  a ostane
> free-software. Myslim si osobne, ze tohoto by sme sa

ano

> mali drzat. Ved existuje aj druhe CD, kde su sekcie contrib a non-free,

jiste

> tam KDE v pohode moze byt, myslim.

ne. asi jste nepochopil, ze v contrib/non-free jsou programy, ktere muzete
distribuovat. KDE nelze legalne distribuovat. Podle me, tam nema co delat.

> Pocul som, ze sa pracuje na free softwarovej nahrade Qt. Jej nazov by
> mal byt Harmony.  Alebo sa mylim?

no, byla to nahrata qt1, ale myslim, ze to zkoncili po vypusteni free qt2.

> Ak sa mylim este v niecom uvedte ma na spravnu mieru.
> Zatial pouzivam RH6.2cz, ale cakam na vydanie SLINKU CZ-SK.

ten uz davno vysel. srpen/zari 99. myslite asi potato

				Petr Cech

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.