dist-upgrade - co umre?

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Mon, 29 May 2000 16:09:24 +0200

Zdravim,

a omlouvam se za hloupy dotaz. Pred chvilkou jsem uz nevydrzel cekat a v
sources.list prepsal stable na frozen a dal apt-get update; apt-get
dist-upgrade (na cistem slinku).

Jeste par hodin se to bude tahat a pak nevim - udelal jsem to na nasem
nejdulezitejsim serveru pro vsechno (mail, DNS, WWW, ftp, squid, NAT,
MySQL, PHP, JDK, Samba, ...) . Az to klekne, tak se uz ven pro informace
nedostanu. Proto jsem se chtel jeste stihnout zeptat, co vsechno zhruba
prestane fungovat, na co se mam pripravit, co jeste stihnout stahnout
bokem ci zalohovat. Je nekde uz pripravene README pro slink->potato?
Diky.

Petr