dist-upgrade - co umre?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 29 May 2000 16:08:51 +0200

Petr Stehlik napsal:
> Zdravim,
>
> a omlouvam se za hloupy dotaz. Pred chvilkou jsem uz nevydrzel cekat a v
> sources.list prepsal stable na frozen a dal apt-get update; apt-get
> dist-upgrade (na cistem slinku).

good

> Jeste par hodin se to bude tahat a pak nevim - udelal jsem to na nasem
> nejdulezitejsim serveru pro vsechno (mail, DNS, WWW, ftp, squid, NAT,
> MySQL, PHP, JDK, Samba, ...) . Az to klekne, tak se uz ven pro informace
> nedostanu. Proto jsem se chtel jeste stihnout zeptat, co vsechno zhruba
> prestane fungovat, na co se mam pripravit, co jeste stihnout stahnout

nic. :)) ale vazneji. Jedinym trosku problemem je rozdeleni netstd na
hafo baliku (bootpd, rsh, rshd, tftpd, ....). Takze pokud pouzivate skuzbu z
netstd, ktera neni nozmalne zapnuta, tak asi budete mused doinstalovat nejaky
balik

konbigurace bindu se doupla z /etc do /etc/bind (a z /var/named)

> bokem ci zalohovat. Je nekde uz pripravene README pro slink->potato?

Nevim o tom. Nic jineho nez netstd me nenapada

jinak je dobre nejdriv provest apt-get install apt a pak tim dovym apt dodelat
zbytek. Asi se apk budete chtit zbavit perl-5.004* a dat misto toho
perl-5.005*

				Petr Cech

Resistance is futile. You all will be packaged