dist-upgrade - co umre?

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Tue, 30 May 2000 09:06:56 +0200

On Mon, May 29, 2000 at 04:08:51PM +0200, Petr Cech wrote:

> [...]

ja by som doporucoval mat nastavne slink namiesto stable, pretoze sa vyhnem problemom, ak sa potato stane stable - takto mam nad tym aspon nejaku kontrolu

> nic. :)) ale vazneji. Jedinym trosku problemem je rozdeleni netstd na
> hafo baliku (bootpd, rsh, rshd, tftpd, ....). Takze pokud pouzivate skuzbu z
> netstd, ktera neni nozmalne zapnuta, tak asi budete mused doinstalovat nejaky
> balik

ma niekto skusenosti s prechodom slink -> potato na sparcu?

> konbigurace bindu se doupla z /etc do /etc/bind (a z /var/named)

urobi sa to automaticky?

> Nevim o tom. Nic jineho nez netstd me nenapada
>
> jinak je dobre nejdriv provest apt-get install apt a pak tim dovym apt dodelat
> zbytek. Asi se apk budete chtit zbavit perl-5.004* a dat misto toho
> perl-5.005*

takze zhrniem:
1. v sources.list prepisat verziu (slink -> potato)
2. apt-get update
3. apt-get install apt (najprv novu verziu apt!!!)
4. apt-get dist-upgrade

je to spravne???

5o

P.S. prave na sparcu mi bezi debian slink a chcem ho upgradovat na potato, no nie je to sranda, lebo tam bezi dns, hlavny postovy server, atd. - a chcem aby bind a sendmail fungovali okamzite, ostatne neskor :-)

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE