dist-upgrade - co umre?

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 30 May 2000 09:59:00 +0200

> ja by som doporucoval mat nastavne slink namiesto stable, pretoze sa vyhnem

ja jsem tam stable nepsal - to muselo byt defaultne.

> urobi sa to automaticky?

ne, ale pise STRASNE moc warningu a vysvetlujicich obrazovek.

> takze zhrniem:
> 1. v sources.list prepisat verziu (slink -> potato)
> 2. apt-get update
> 3. apt-get install apt (najprv novu verziu apt!!!)
> 4. apt-get dist-upgrade
>
> je to spravne???

snad ano, ale musim se "pochlubit", ze mi to behem faze 4) spadlo na
segmentation fault pri upgradovani php3. Musel jsem pak chvilku davat
dpkg --configure a pak jeste parkrat apt-get -f install, nez se to
jakztaks dalo dohromady.

Petr