dist-upgrade - co umre?

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Tue, 30 May 2000 10:02:23 +0200

On Tue, May 30, 2000 at 09:59:00AM +0200, Petr Stehlik wrote:

> snad ano, ale musim se "pochlubit", ze mi to behem faze 4) spadlo na
> segmentation fault pri upgradovani php3. Musel jsem pak chvilku davat
> dpkg --configure a pak jeste parkrat apt-get -f install, nez se to
> jakztaks dalo dohromady.

tak ja na sparcu s php3 problemy nebudem mat, lebo cuduj sa svete, v slinku boli deb baliky php3 pre vsetky ditribucie okrem sparc - bolo iba php3-doc, aj to nezavisle na architekture :-)))

ale to som odbocil, takze spat ku slink -> potato.
trosku som hladal po inete a nasiel som:
http://panic.et.tudelft.nl/~costar/potato/upgrade-i386/

je tam zaujimavy prikaz: apt-get -f -u --simulate install

a bolo by dobre po apt-get install apt este urobit apt-get install dpkg a az potom apt-get dist-upgrade

5o

P.S. mohol by spravca konfery opravit reply to: do mailing listu?

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE