potato a 2.2.x Was: Samba PANIC (was Re: dist-upgrade - co umre?)

David Rohleder davro@ics.muni.cz
30 May 2000 21:43:49 +0200

Petr Stehlik <pstehlik@sophics.cz> writes:

> Jeste jednou ja, tentokrat tragicky: dal jsem si jeste apt-get install
> ssh a ten ssebou privezl i /etc/network, ifup a podobne radosti. Opsal
> jsem vse ze sveho stareho /etc/init.d/network do /etc/network/interfaces
> a vysledkem je, ze nefunguje uz ani ping localhost. Dokud jsem nezmenil
> v /etc/network/options ip_forward z "no" na "yes", tak na ipmasq pri
> startu 4x kricel, at si zapnu ip forwarding. Ted uz nekrici nic.

/etc/network/interfaces ma jiny format nez
/etc/init.d/network. Doufam, ze jsi ho zachoval. Jinak se normalne
pouzije /etc/init.d/network, pokud existuje.

Podivej se do /etc/init.d/networking.

> Z masiny uvnitr site zatim muzu pingat ven, ale nevim, jak dlouho jeste
> (mozna jen do restartu). Server samotny uz nemuze nic, ani bind se
> nespusti (bind failed on  port 137). ifconfigy vypadaji normalne. Nevim,
> co bych jeste mohl zkusit, ale do rana bych to nejak mel rozjet.

port 137 je pro sambu. S programem bind to nema nic spolecneho. Bind
je volani jadra. Znamena to, ze nmbd se nemuze na tento port pripojit,
protoze tam uz neco bezi. Vetsinou je to zpusobeno tim, ze nmbd se
spousti jednou jako demon, podruhe z inetd.

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic