potato a 2.2.x Was: Samba PANIC (was Re: dist-upgrade - co umre?)

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 31 May 2000 07:03:32 +0200

> /etc/network/interfaces ma jiny format nez

ano, ale z examplu jsem nebyl moc moudry. V sekci iface staci napsat
address a netmask a uz to funguje stejne jako stary dobry
/etc/init.d/network anebo se musi jeste explicitne napsat "up route add
-net" a pro gateway  taky "up  route add default gw ..."?

Jako by mi tam jen neco drobneho chybelo, protoze kdyz rucne ze shellu
spustim /etc/init.d/network.zaloha, tak se to vsechno rozbehne.

> pouzije /etc/init.d/network, pokud existuje.

toto jsem  nevedel a ten soubor pred  rebootem smazal (maje z
dokumentace pocit, ze uz ho nikdy  nikdo nepouzije)

> Podivej se do /etc/init.d/networking.

moc z toho nevyctu. Proste jen spousti ifup -a

> port 137 je pro sambu. S programem bind to nema nic spolecneho. Bind

aha, to je dobre (ja si rikal, ze jeste muzu pinkat na www.neco.cz)

Petr