potato a 2.2.x Was: Samba PANIC (was Re: dist-upgrade - co umre?)

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 31 May 2000 07:19:33 +0200

> Jako by mi tam jen neco drobneho chybelo, protoze kdyz rucne ze shellu
> spustim /etc/init.d/network.zaloha, tak se to vsechno rozbehne.

ted me konecne napadlo podivat se, cim se lisi vystup route pred a po
spusteni sveho stareho network.zaloha. Tak  jednak pribyde interface
"lo", coz by vysvetlovalo, proc zacne fungovat ping localhost - ale
nevysvetluje  mi to, proc vsude pisou, ze pro 2.2  kernely uz neni
potreba "lo" nikam psat. Mam zkusit udelat iface lo, anebo je to jinak?

Smrt, ted jsem nasel  poznamku ve vzorovem interfaces "iface lo -  we
always want this line - it's commented just to confuse you" (trosku
jinak, ale stejne me to dostalo).

Nejhur se hledaji podobne malickosti.

Petr