Abiword cs_CZ

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Tue, 7 Nov 2000 11:53:16 +0100

	Tak jsem stáhnul poslední night-build slinkovaný dynamicky (statická
verze nešlape ani anglicky), nastavil jsem LC_ALL=cs_CZ (pozor, musí to být
LC_ALL, nebo LANG), pak jsem kopnul fonty z abisuite 0.7.11.deb do
/usr/local/AbiWord/fonts/cs_CZ a nahodil, výsledek je ten, že to píše česky
(samozřejmě s blbým fontem, ale teď už by neměl být problém do cs_CZ umístit URW
EE fonty a mělo by to česky i tisknout na obrazovku a tiskárnu :-)), možná se na
to podívám později...

zatím,
Martin Man

"Only dead fish swims with a stream"
gpg_key_fingerprint: 2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223
home_page: http://home.zcu.cz/~mman