Profile chooser

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Tue, 7 Nov 2000 12:00:04 +0100

	Zabastlil jsem si doma pomocí dialog utility jednoduchý prográmek pro
změnu profilu po bootu (obdoba hw profilů v NT), který okamžitě po namountování
root filesystému vypíše jaký profil je aktivní a čeká jestli se do pěti sekund
nestiskne magická kombinace, pokud ano, tak nabídne dialog na výběr profilu a po
odklepnutí přepíše určitý konfiguráky (/etc/modules, /etc/X11/Xserver, ...) a
změní tím vlastně konfiguraci systému...

	Používám to když běhám s transporťákem mezi různejma hardwérama ve
škole, doma a v práci, každej poč má jinou síťovku, jinou IP, jinou grafárnu,
etc. a docela se mi to osvědčilo, resp. sem na to dost pyšnej, má to sice jeden
háček pokud se má měnit i /etc/fstab, ale o tom až příště, ...

	Pokud by měl někdo zájem, tak to můžu zapakovat a zdokonalit a někam
hodit, resp. neví někdo o něčem podobným a sofistikovaným (co vlastně dělá
"Interactive setup" v redheadu ???)

zatím,
Martin Man

"Only dead fish swims with a stream"
gpg_key_fingerprint: 2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223
home_page: http://home.zcu.cz/~mman