Debian vs. Redhat

Petr Herman ph@lf2.cuni.cz
Tue, 7 Nov 2000 14:43:22 +0100

On Fri, Nov 03, 2000 at 03:14:40PM +0100, Jan Marek wrote:
> ... co pro tebe neni zivotne
> dulezite, tak bych zakazal. Napr ti tam bezi talk, ntalk, finger,
> ident, apod. Netvrdim, ze treba nektere nepotrebujes,
> samozrejme...

Nic neni zivotne dulezite - ale spousta veci mi pripada celkem
standardnich a uzitecnych, treba finger - lidi vedi, kde me muzou
shanet - dotedka mi nikdo nevysvetlil, co maji lidi treba proti
fingeru - ze kdysi davno v nem byly nejake diry...

> Ty r-sluzby ale by bylo lepsi zakazat, pokud je nepouzivas,
> pripadne vhodne omezit pomoci hosts.allow a hosts.deny...

A co je nebezpecneho treba na talku pod.?

> Zda se, ze je to na debian-u 2.1, protoze to nema pamifikovane
> sluzby. No, na tu dobu...

Nevim, co je to pamifikace.
Ale updatnu to na potato.

> Zdravi