problemy s cslatexem

Michal =?iso-8859-2?Q?M=EC=B9=BBan?= mestan@zce.cz
Tue, 03 Oct 2000 09:48:53 +0100

Zdravicko

Karel Krecmer wrote:

> Ahojte

nesly=B9el =BE=E1dn=E9

Bylo

TeX se n=ECjak
 TeX,

> Takhle mi to funguje na woodym s cslatexem.
>
> \documentclass{article}
> \usepackage{czech}

V bramborach chodi tohle:

babel jiz neni treba odstranovat.

podstane je, ze latex pri generovani baze je trba zpustit z adreare cslat=
exu,
pokud jsem to dela odjinud, latex mi nacital konfiguaci latexu s babelem,=

pokud jsme to delal z adredsare cslatexu,
pracovalo to jak melo. Mozna existuje cistci cesta, ale tohle se zdalo
nejmene pracne:

        $ su
        password:
        # cd /tam/kde/je/cs/latex/
        # tex --ini cslatex.ini
        # mv cslatex.fmt /usr/texmf/web2c
        # mv cslatex.log /usr/texmf/web2c
        # rm /usr/bin/cslatex
        # cat >/usr/bin/pdfcslatex <<EOF
        #!/bin/sh
        exec tex -fmt cslatex --translate-file=3Dil2-cs.tcx $*
        EOF
        # chmod a+rx /usr/bin/pdfcslatex
        # texhash

pro pdftex

   Vygenerovat format, pokud funguje pdftex.

        $ su
        password:
        # cd /tam/kde/je/cs/latex/
        # pdftex --ini cslatex.ini
        # mv cslatex.fmt /usr/texmf/pdfcslatex.fmt
        # mv cslatex.log /usr/texmf/pdfcslatex.log
        # rm /usr/bin/pdfcslatex
        # cat >/usr/bin/pdfcslatex <<EOF
        #!/bin/sh
        exec pdftex -fmt pdfcslatex --translate-file=3Dil2-cs.tcx $*
        EOF
        # chmod a+rx /usr/bin/pdfcslatex
        # texhash

Tahle cesta mi fungovala, pisi to z hlavy, tak radsi zkontroluj
estli sou
vsechny cesty jak maj byt...

>         Nav=EDc jsem p=F8i instalaci potatov=E9ho bal=EDku cslatex zare=
gistroval,
> =BEe se nespou=B9t=ED korektn=EC initex, respektive =BEe po jeho dokon=E8=
en=ED dojde
> k chyb=EC a soubory cslatex.fmt a cslatex.log je pot=F8eba doinstalovat=
 ru=E8n=EC.

Jedna z "chyb" by mohla byt, ze format LaTeXu je prs rok stary, a on si n=
a to
stezuje, staci mu potrvdit, ze ma pokracovat a bezelo to OK.

Michal

P. S. Ze by to ve woodym uz bylo opraveno?

--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik b=
ude
nekdy az tydny...