problemy s cslatexem

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 3 Oct 2000 10:21:07 +0200

Michal M=EC=B9=BBan napsal:
> Zdravicko
> Karel Krecmer wrote:
>=20

>=20
> Bylo
>=20
LaTeX se n=ECjak

>=20
> V bramborach chodi tohle:
>=20
> babel jiz neni treba odstranovat.

[smik]

potato: balicek cslatex by snad mel chodit. Problemem je to zminovane sta=
ri
a nutnost zmacknout ENTER pri nastavovani :(( Nevite nekdo, kterou cast t=
oho
formatu mam zmenit, aby tohle nedelal?

> Tahle cesta mi fungovala, pisi to z hlavy, tak radsi zkontroluj
> estli sou
> vsechny cesty jak maj byt...

>=20
> Jedna z "chyb" by mohla byt, ze format LaTeXu je prs rok stary, a on si=
 na to
> stezuje, staci mu potrvdit, ze ma pokracovat a bezelo to OK.

yup. viz. vyse. Jinak pocesteni TeXu v potato ma problem s tim, ze pri up=
gradu
tetexu se znovu nevygeneruje format :((

> Michal
>=20
> P. S. Ze by to ve woodym uz bylo opraveno?

woody: 1) odinstalujte cs*tex baliky (tetex by mel mit Conflicts: s nimi,=
 ale
zatim to tam jeste neni)
       2) upgradnout tetex
       3) zeditovat /etc/texmf/fmtutil.cnf (ted nevim, jestli je to v
distribucnim konfiguraku) a odkomentovat Czech / Slovak sekci

csplain		tex	-	csplain.ini
cslatex		tex	language.dat	cslatex.ini
pdfcsplain	pdftex	-	csplain.ini
pdfcslatex	pdftex	language.dat	cslatex.ini

a spustit `texconfig init'. To pregeneruje vsechny formaty uvedene v
fmtutils.cnf, tedy i cestinu a vytvori prislusny symlink csplain -> virte=
(teda aspon myslim).
				Petr Cech
--=20

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.