Debian+Apache+PHP+Cestina

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Thu, 12 Oct 2000 21:39:52 +0200 (CEST)

On Thu, 12 Oct 2000, CSST, a.s. wrote:

> Ahojda vsichni,
>     prechazim z RedHatu na Debian (Potato). Mam na RH nainstalovany
> Apache 3.1.12 a php4. Vse spolupracuje s mysql 3.22.32. Na tomto mi web.
> stranky behaji spravne cesky. Ted se to same snazim vytvorit na
> Debianovi a zde se mi to nejak nechodi. Jednou se to zobrazi spravne,
> pak vubec ne a nekdy se spatnym kodovanim. Uz si s tim nevim rady. Nemel
> byste nekdo nejakej napad? Problem je asi v tom, ze uzivatele maji
> kodovani win-1250.

Podle me je problem v tom, ze v ceskem redhatu je apache s mod_czech,
takze to transparentne prekodovava cestinu. V debianu mod_czech neni a tak
se musi pouzit mod_csacek (ktery je v nekterych ohledech mnohem lepsi),
ale musite si ho extra naistalovat, nekde balicek najdete, nevim, jestli
je v distribuci. MySQL musite mit take ceske.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.