Debian+Apache+PHP+Cestina

Ondrej Sury ondrej@globe.cz
Thu, 12 Oct 2000 22:06:42 +0200

Dan Ohnesorg wrote:
> =

> On Thu, 12 Oct 2000, CSST, a.s. wrote:
> =

> =

> Podle me je problem v tom, ze v ceskem redhatu je apache s mod_czech,
> takze to transparentne prekodovava cestinu. V debianu mod_czech neni a =
tak
> se musi pouzit mod_csacek (ktery je v nekterych ohledech mnohem lepsi),=

> ale musite si ho extra naistalovat, nekde balicek najdete, nevim, jestl=
> je v distribuci. =

Je to DSO modul, takze ho musite pak jeste pridat do seznamu
nahravanych modulu, to jen tak na okraj.

CSacek vyzaduje, aby dokument ohlasil v jakem je kodovani, at uz
pres HTTP hlavicku nebo pres <META> tag, nebo lze jeste nastavit
do .htaccess: CSacekDefaultCharset windows-1250.

> MySQL musite mit take ceske.

Nope.  Staci do /etc/mysql/my.cnf pridat neco jako
default-character-set=3Dczech a je to, resp. je tam i nejaka
podpora win1250, ale tu jsem v zivote nepouzil.

-- =

Ond=F8ej Sur=FD <ondrej@globe.cz> Globe Internet s.r.o.http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Pl=E1ni=E8kova 1, 162 00 Praha 6
Mob: +420602667702 ICQ: 24944126      Mapa: http://globe.namape.cz/
NAJDI.TO http://najdi.to/        Chief Administrator and Developer.
GPG fingerprint: CC91 8F02 8CDE 911A 933F  AE52 F4E6 6A7C C20D F273