tisk

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Fri, 13 Oct 2000 16:08:55 +0200

Petr Stehlik wrote:

> ted jsem ho stahl a bez konfliktu nainstaloval, ma jen 56 kilobajtu
> (nechapu) a vypada krasne, jen jsem jeste nic nevytiskl. Nemam cas to
> ted resit. Ozvu se, az (jestli) neco vytisknu.

tak nakonec jsem to udelal tak, ze jsem vzal /var/spool/lpd/lp/filter z
RedHatu a zkopiroval ho do stejneho mista v Debianu. Pak jsem ho chvilku
zkousel editovat, opet jsem vymekl a zkopiroval cely strom
/usr/lib/rhs/rhs-printfilters/ opet z RH do Debianu. Vysledek je dobry -
ihned vse zacalo tisknout.

Ted uz mi chybi jen jedna vec - tisknout cesky (napr. z Netscape).
Jakesi podivne ceske fonty jsem uz mel, ale ted jsem si jeste stahl ted
.deb z penguina, co ma v sobe ty Type1 fonty ze Suse. Vsechno se
nainstalovalo, dopsal jsem GS_LIB do /etc/profile, ale Netscape stale
tiskne misto "z s hackem" znak pro 3/4 (IIRC) apod.

Privitam dalsi rady, jak na cesky tisk.

Petr