emacs

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Fri, 13 Oct 2000 15:38:49 GMT

Cau

On 13 Oct 2000, Petr Herman wrote:

> Nevim co se mi deje se strojem ale kdyz treba pustim emacs tak mi
> vubec nenabehne, z vedlejsi virt. konsole vidim, ze ten proces
> bezi, ale dokud ho nekillnu, tak vubec nic... Vubec nevim kde
> zacit zkoumat, kde by mohla byt chyba.

rekl bych, ze emacs chce neco precist a nemuze se k tomu
dostat, tohle se me obcas stava s kdejakym jinym programem,
na vine jsou ovykle spatne/vubec namountovane disky atd..
Muze nacist treba .emacs soubor?

> Jako nahrazku v nouzi nejvyssi jsem zkousel zile ale nepochopil,
> jak ho donutit zobrazovat ISO-Latin2.
> jove to same, promenna LC_ALL nejak nezabira.

v nouzi lze pouzit jmacs, coz je joe s emacosidni klavesnici,
jeto muj oblibeny editor, cestinu s parametrem -asis zvlada
a je velmi maly a rychly

F. Hroch