syslog+login

Petr Slansky slansky@usa.net
Tue, 17 Oct 2000 15:20:01 +0200

> nie je to skor problem UPS? Jedine zeby UPSD dodatocne poslal signal na
> nevypnutie. Ale ked rad system oznami UPS ze sa zacal shutdown, UPS ma
> pocitac vypnut aj keby napajanie nabehlo...

Mozna ze jsou i UPS, ktere se vypnou pokud dostanou prikaz i v pripade, ze
napajeni zpet nabehlo. Ale tech je jake safranu, paklize vubec.... UPS se
snad lisi, v tom, za jak dlouho se vypnou, pokud napajeni skutecne neni a
dostanou signal k vypnuti. Ja mam APC Back-UPS650, tedy hloupou APC a ta se
vypne jen v pripade, ze se jedna o vypadek napeti, vypnuti je temer okamzite
po zadani signalu. Je to zrejme ale obvykly stav, viz BTS (Debian bug
tracking system), pripadne homepage k ruznym demonum UPS... Vetsina UPS se
vypne jen, nema-li napajeni..

Potom je treba jeste resit problem, pokud na jednu UPS je pripojeno vice
klientu, kteru spolu komunikuji pres TCP/IP. Je to slozitejsi, nez by se
zdalo...

UPS demon je vastne systemova komponenta, ale v Debianu se s nim zachazi
jako s beznou aplikaci...:-(

Petr