syslog+login

Peter Popovec popovec@zub.fei.tuke.sk
Tue, 17 Oct 2000 21:15:31 +0200

In article <8shjni$h9i$1@ns.felk.cvut.cz>,
	"Petr Slansky" <slansky@usa.net> writes:

> Mozna ze jsou i UPS, ktere se vypnou pokud dostanou prikaz i v pripade, ze
> napajeni zpet nabehlo. Ale tech je jake safranu, paklize vubec.... UPS se
> snad lisi, v tom, za jak dlouho se vypnou, pokud napajeni skutecne neni a
> dostanou signal k vypnuti. Ja mam APC Back-UPS650, tedy hloupou APC a ta se

Riesenie  tohoto problemu je jedine v dalsom HW .. watchdog karta.

Preco:
1. UPS zahlasi nie je stava, bezime na baterie .. zatim sme OK
2. Bezi  shutdown  na povedzme 10 min ..
3. v tomto case nabehne stava .. koncime  shutdown..  zasa sme ok

1.  UPS zahlasi nie je stava, bezime na baterie .. zatim sme OK
2.  bezi shutdown +10 ..
3.  UPS zahlasi .. neni stava ani v bateriach ..
4.  bezime  do haltu .. a az kym nevypneme UPS mame hluche miesto
    (  co ked este nestihnu zbehnut vsetky veci k haltu a stava sa zapne ??
    ( na zrusenie shutdownu nie je niekedy cas, (prepnutie runlevelu) )
    UPS keby sa vedela vypnut aj pri  zasa nabehnutej stave zasa nevie kedy
    sa ma zapnut. alebo vie ? .. taku nepoznam

Podobne stav, ak zacne v bode 3 nabehavat shutdown urceny bodom 2.. sme v
probleme.

Jedine riesenie je  watchdog .. jadro ked pojde do haltu (resp. zbehnu
shutdown scripty atd.) musi prestat budit watchdog, ten samozrejme bezi (
stavu ma kedze UPS sa nezhodila .. len OS je v halte) a resetne PC, ktore
moze normalne nabehnut.

Existuje  ine riesenie  bez dalsieho HW ? rad sa poucim.

> tracking system), pripadne homepage k ruznym demonum UPS... Vetsina UPS se
> vypne jen, nema-li napajeni..

No . este raz zopakujem ..  vypne sa .. a kedy  sa zapne ?? K comu je
dobre vypnut UPS, ked uz neexistuje sposob zasa ju zapnut ? (Az na  UPS  s
casovacom a co ja viem cim este ..  co asi bezne UPS nemaju)

			Peter Popovec