jak zmensit systemovy font

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 18 Oct 2000 17:14:50 +0200

> Dobre, takze se muj hnev presouva z vas na vyrobce deb balicku gnomeicu

>   * DO NOT BUILD OFFICIAL DEBIAN PACKAGES AGAINST THESE LIBRARIES.

o tom jsem vedel, jen je otazka, co je "official debian package". Kdyz
nekdo hodi .deb na http://gnomeicu.sourceforge.net, tak to asi moc
official nebude. Jenze v Debianu je GnomeICU 0.93 a ja jsem chtel
0.94.1, coz bude v Debianu az za nekolik mnoho mesicu, bude-li vubec.

> Nicmene bylo by jednodussi, kdybyste sem napsal, ze potrebujete
> zapackagovat nove gnomeicu nez si instalovat nove Xfree 4.01, kterezto
> maji nove balicky tak dvakrat tydne.

ted uz to taky vidim a nejradeji bych sel zpet na 3.3.6. I kdyz Q3A laka
a na to se 4.0.1 muzou taky hodit.

> A nainstaloval jste vsechny balicky z Xfree 4.01?  Vcetne vsech fontu?

ne, na to jsem nemel uz silu a penize (porad jeste platime za kazdy
megabajt dat). Asi je ale budu muset rychle postahovat, pokud bude
naznak, ze to pomuze...

> A zkousel jste nastavovat v Gnome Control Center/Themes defaultni font

ne, ja jsem byl zarazen tim Elvisem a Netscapem. Radeji nejdriv stahnu
ty X4 fonty (jen nechapu, proc by se mely menit - ale to je tim, ze tomu
nerozumim).

> Bez obav si je nainstalujte ve chvili, kdy budou balicky 4.01
> v oficialnim debianu.

to znam.

Petr