jak zmensit systemovy font

Ondrej Sury ondrej@globe.cz
Thu, 19 Oct 2000 18:20:31 +0200

Petr Stehlik wrote:
> =

> =

> =

> o tom jsem vedel, jen je otazka, co je "official debian package". Kdyz
> nekdo hodi .deb na http://gnomeicu.sourceforge.net, tak to asi moc
> official nebude. =

Tim vetsi je to idi*t...

> Jenze v Debianu je GnomeICU 0.93 a ja jsem chtel 0.94.1, coz bude =

> v Debianu az za nekolik mnoho mesicu, bude-li vubec.

Ale no tak...

> =

> ted uz to taky vidim a nejradeji bych sel zpet na 3.3.6. I kdyz Q3A lak=
> a na to se 4.0.1 muzou taky hodit.

Jestli chcete, tak ja vam tu verzi gnomeicu nekde prepackaguju
a vy si nainstalujte Xsy 3.3.6.

> =

> ne, na to jsem nemel uz silu a penize (porad jeste platime za kazdy
> megabajt dat). Asi je ale budu muset rychle postahovat, pokud bude
> naznak, ze to pomuze...

No tak to byl opravdu nerozum... dneska je tam zase novejsi verze.

> =

> ne, ja jsem byl zarazen tim Elvisem a Netscapem. Radeji nejdriv stahnu
> ty X4 fonty (jen nechapu, proc by se mely menit - ale to je tim, ze tom=
> nerozumim).

Mozna se zmenila struktura adresaru, kde XFree hledaji fonty.

-- =

Ond=F8ej Sur=FD <ondrej@globe.cz> Globe Internet s.r.o.http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Pl=E1ni=E8kova 1, 162 00 Praha 6
Mob: +420602667702 ICQ: 24944126      Mapa: http://globe.namape.cz/
NAJDI.TO http://najdi.to/        Chief Administrator and Developer.
GPG fingerprint: CC91 8F02 8CDE 911A 933F  AE52 F4E6 6A7C C20D F273