jak zmensit systemovy font

David Rohleder davro@ics.muni.cz
19 Oct 2000 18:51:59 +0200

Ondrej Sury <ondrej@globe.cz> writes:

> Mozna se zmenila struktura adresaru, kde XFree hledaji fonty.

Mozna si nerozumite. Pokud vim, tak Gnome Control Center ridi to, co
bude v titulku okna (tj. v jeho dekoraci). To je jednoduche
nastavit. Co nevim, je jakym zpusobem se vybira defaultni font pro
takova ta menu napr. v gnome-terminal. Neni to ani defaultni fixed a
ani variable. A jak se zjistuji X resources jsem zapomel :-( A ke
gnome-terminal neni manova stranka.

Taky me ten problem mirne stve.

Nevi nekdo jak se jmenuje ten programek na zjistovani xresources v
danem okne?

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic