Potato CD's

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Mon, 23 Oct 2000 12:04:36 +0200

------=_NextPart_000_0034_01C03CE9.69C5EF80

Ahojte vsetci !

  Hladam dobrovolnika, zo Slovenska, ktory by bol ochotny mi napalit =
Potato CD's, vsetky binarky pre i386, vratane non-US a non-free, plus k =
tomu 1 CD s proposed-updates a najnovsim vyvojovym kernelom a najnovsim =
stabilnym kernelom (kernely v zdrojakoch, samozrejme :-)) ), a toto =
vsetko mi zaslal na dobierku, prip. nech navrhne cenu a sposob =
dorucenia. Najmensia berie.=20
Mam iba CD's z marca tohoto roku, este unstable, a upgrade pri novych =
instalaciach mi trva po telefonnej linke furu casu. A mam par priatelov, =
ktory by si este chceli debian nainstalovat.

Prosim kontakty privatne.

Dakujem

Rony

------=_NextPart_000_0034_01C03CE9.69C5EF80

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Ahojte vsetci !

  Hladam dobrovolnika, zo Slovenska, ktory by = bol ochotny=20 mi napalit Potato CD's, vsetky binarky pre i386, vratane non-US a = non-free, plus=20 k tomu 1 CD s proposed-updates a najnovsim vyvojovym kernelom a = najnovsim=20 stabilnym kernelom (kernely v zdrojakoch, samozrejme :-)) ), a toto = vsetko mi=20 zaslal na dobierku, prip. nech navrhne cenu a sposob dorucenia. = Najmensia berie.=20
Mam iba CD's z marca tohoto roku, este unstable, a = upgrade pri=20 novych instalaciach mi trva po telefonnej linke furu casu. A mam par = priatelov,=20 ktory by si este chceli debian nainstalovat.

Prosim kontakty = privatne.

Dakujem

Rony
------=_NextPart_000_0034_01C03CE9.69C5EF80--