Potato CD's

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Tue, 24 Oct 2000 13:34:18 +0200 (CEST)

On Mon, 23 Oct 2000, Ronald Pupala wrote:

> Ahojte vsetci !
>
>   Hladam dobrovolnika, zo Slovenska, ktory by bol ochotny mi napalit Potato CD's, vsetky binarky pre i386, vratane non-US a non-free, plus k tomu 1 CD s proposed-updates a najnovsim vyvojovym kernelom a najnovsim stabilnym kernelom (kernely v zdrojakoch, samozrejme :-)) ), a toto vsetko mi zaslal na dobierku, prip. nech navrhne cenu a sposob dorucenia. Najmensia berie.
> [...]

V brzke dobe se na ftp.penguin.cz objevi image 4 binarnich CD vytvarenych
pro CZLUG (horizont asi 3 az 4 tydnu). Na cd je kompletni debian
+ nejake balicky navic. Je tam opraveny cslatex a cspdftex tak ze se jiz
dobre instaluji a funguji. Nejnovejsi vyvojove jadro ale na CD neni.
Je tam pouze debian-security.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *