jak zmensit systemovy font

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 25 Oct 2000 12:40:33 +0200

Petr Stehlik wrote:

> ja si ale porad myslim, ze zadna takova zmena by nezduvodnila zmenu
> velikosti fontu. Podle meho laickeho nazoru XWindows 4.0x prepocitavaji
> velikost fontu tak, aby na obrazovce o dane velikosti a danem rozliseni
> byl font tak velky, jak by byl vytisteny na papire - cili WYSIWYG.

Rad bych se priznal ke sve nesmirne hlouposti: cele to bylo o tom, ze v
XF86Config jsem mel ve FontPath nejdrive uvedene -75dpi a pak teprve
-100dpi, zatimco v XF86Config-4 jsem to mel naopak. Z toho vznikly v XF4
velke fonty, zatimco v XF3.3.6 jsem je mel male. Nenapadlo me, ze zalezi
na poradi adresaru pri vybirani "systemoveho" fontu. Omlouvam se za
zbytecne kaleni vody.

Petr