mierne OT: Abuse

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Wed, 20 Sep 2000 01:32:05 +0200

------=_NextPart_000_0021_01C022A2.956BF320

Prajem prijemny den !

Prepacte mi tuto moju malu drzost, ale neviem si rady.=20
Moj 5-rocny syn sa pri mojich pauzach rad hra na pocitaci s hrou ABUSE.
Problem je v tom, ze X-i mam rozchodene so serverom xserver-3dlabs v =
rozliseni 1024 x 768 bez virtual screen, ale okno tejto hry je velmi =
male a neviem ho rozsirit na celu obrazovku. Tato hra je napisana =
pomocou svgalib, ale zvacsovanie obrazu na num klavesnici tlacidlami "+" =
a "-" nefunguje pri tejto hre. Samozrejme pouzivam "Debian". Neviem, ci =
je nevyhnutne rozchodit fb konzolu a v grafike pouzivat server =
xserver-xfb, alebo ci sa to da nejak inak. Radsej by som totiz pre X-i =
pouzival nativny server 3dlabs.

Prosim o radu, aj privatne

Dakujem=20

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk

------=_NextPart_000_0021_01C022A2.956BF320

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Prajem prijemny den !

Prepacte mi tuto moju malu drzost, = ale neviem si=20 rady.
Moj 5-rocny syn sa pri mojich = pauzach rad hra na=20 pocitaci s hrou ABUSE.
Problem je v tom, ze X-i mam = rozchodene so=20 serverom xserver-3dlabs v rozliseni 1024 x 768 bez virtual screen, ale = okno=20 tejto hry je velmi male a neviem ho rozsirit na celu obrazovku. Tato hra = je=20 napisana pomocou svgalib, ale zvacsovanie obrazu na num klavesnici = tlacidlami=20 "+" a "-" nefunguje pri tejto hre. Samozrejme = pouzivam=20 "Debian". Neviem, ci je = nevyhnutne=20 rozchodit fb konzolu a v grafike pouzivat server xserver-xfb, alebo ci = sa to da=20 nejak inak. Radsej by som totiz pre X-i pouzival nativny server=20 3dlabs.

Prosim o radu, aj = privatne

Dakujem =