Samba & PAM

Peter Stibrany stibrany@tenax.sk
Tue, 19 Sep 2000 18:08:36 +0200

Ahoj.

Mam take podozrenie, ze moja samba neautorizuje ludi pomocou PAM, ale
nejak osve. Ked som do /etc/pam.d/samba pridal na zaciatok riadok
"auth required pam_warn.so" nedostal som do logov zianu hlasku. Pri
inych (napr. login) programoch mi to funguje.

Vie mi niekto povedat, ci moja samba naozaj (ne)pouziva pam?
Mam potato, samba.deb ma verziu 2.0.7-3. Potato som upgradoval zo slinku,
samba predtym uz mala vlastne konfiguracne subory aj uzivatelov. Konfiguracny
subor som nechal povodny. V novom (/etc/samba/smb.conf.dpkg-dist) som
nenasiel ziadnu zmienku o pam.

S pozdravom
	peter stibrany.