apt

uhlar@fantomas.sk uhlar@fantomas.sk
29 Sep 2000 08:43:50 GMT

Ondra Zima <ondra.zima@homolka.cz> wrote:

->> > Kdyz se uz bavite o apt, muze mi nekdo rici, jak nastavit apt prez
->> > proxy?
->> co tak si pozriet /usr/share/doc/apt ??

-> Diky moc. Funguje na 100%. Akorat me zarazila absence atp.conf v
-> /etc/apt/ a v apt-get(8) neni zminka o proxy vubec zadna.

stare apt zo slinku este proxy nepoznalo (a kvoli tomu som ho nepouzival)
ani apt.conf tam v tom case este nebyvalo (ale mohlo)
 uhlar@fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler