glibc-2.2.3-8

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 1 Aug 2001 10:58:34 +0200

Pavel Houdek napsal:
> Dobry den
> Potykam se s problemem kde najit balik glibc-2.2.3-8, Ten je potreba pro

asi uz neni. ted je 2.2.3-9

> instalaci locales (stala se mi takova zacatecnicka nehoda pri upgradu a ja
> jsem je bohuzel odinstalil)  Stare locales (stable) nesli natocit kvuli novym
> osttnim balikum z unstable a locales z unstable nesli natocit kvuli
> zminovanemu baliku glibc...

glibc ??? takovy balik neni. nanejvys libc6 2.2.3-9

> Vypomohl jsem si figlikem a to tim, ze jsem tuhle knihovnu rucne dopsal do
> databaze baliku... Locales se podarilo nainstalit ale trochu kriceli...
> Nicmene stejne bych mel rad system v poradku.
>
> Kde tedy lze nalezt .deb balicek glibc-2.2.3-8 ? Vyhledavani baliku na
> debian.com me ho nenaslo...

to existuje? jinak opravdu glibc-2.2.3-8 nikde nenajdete. je to jen
virtualni jmeno, ktere poskytuje libc6/libc6.1 stejne verze

				Petr Cech

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm late!" ;))