glibc-2.2.3-8

Pavel Houdek p.houdek@seznam.cz
Wed, 1 Aug 2001 13:33:24 +0200

Zdravim
Diky za odpoved

Dne st 1. srpen 2001 10:58 jste napsal(a):

 > asi uz neni. ted je 2.2.3-9

 Jojo to jsem take zjistil :-)

> glibc ??? takovy balik neni. nanejvys libc6 2.2.3-9

Nicmene opravdu to po me pri instalaci locales chtelo pakaz "glibc-2.2.3-8" a
jen kdyz jsem to dopsal do databaze baliku (a v dselectu se to objevilo) tak
se mi podarilo natocit...

 > to existuje? jinak opravdu glibc-2.2.3-8 nikde nenajdete. je to jen
 > virtualni jmeno, ktere poskytuje libc6/libc6.1 stejne verze

Myslite vyhledavani a nebo debian.com? Mam pocit ze o vyhledavani asi vite:-)
( http://www.debian.org/distrib/packages ) a www.debian.com existuje, jen ma
nastaveny forward na www.debian.org .. alespon tak se mi to jevi... (jinak to
byl samozrejme ode mne "preklep" :-)

 Mimochodem muj dotaz ohledne pridavani baliku do databaze s timhle vicemene
souvisel, stahl jsem si totiz zdrojaky glibc-2.2 , prelozil, nainstaloval
(cca 4 hodiny a cca 400MB disku, byl to asi muj nejnarocnejsi preklad)  ale
stejne mi zustal problem ze bohuzel nebyl v one databazi pro dselect ovsem
kdyz jsem potom pretocil locales (jen tak pro kontrolu) uz "nekricely" i kdyz
jsem zasznam o glibc-2.2.3-8 z databaze pro jistotu smaznul...

 hezky den

--
Pavel Houdek
p.houdek@seznam.cz