Preklady popisov balikov v Debiane

Petr Stanek PetrS@eiite.cz
Wed, 15 Aug 2001 23:37:03 +0200

Vasko Miroslav wrote:
> ziadost o vytvorenie noveho prekladu do slovenciny som uz poslal
>
> prosim, zapojte sa, jeden-dva preklady denne nikoho nezabiju,
> a balikov je cez 3-4 tisic...

Vzhledem k tomuto poctu nestalo by za to udelat jeden CS preklad
ktery bude obsahovat jak CZ tak SK preklady?

Zda se mi zbytecne udrzovat slovenskou a ceskou mutaci.
At si prelozi kazdy do sveho rodneho jazyka, ale pokud
tam uz lilo je napriklad cesky, tak treba preloz grub do slovenciny.

Zda se mi mrhani silami delat dva preklady stejneho textu.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP, SuSE Trainer          Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek@penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz