PCMCIA schemy.

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Fri, 7 Dec 2001 09:49:09 +0100

On Mon, Nov 26, 2001 at 08:23:55PM +0100, Marian Cavojsky wrote:
> [...]
> som si spravit poriadok v nastaveni sietovych veci.
>   Mam PCMCIA sietovu kartu. Prestudoval som si PCMCIA-HOWTO, nasledne na
> to subory /etc/pcmcia/network, /etc/pcmcia/network/opts a /etc/init.d/pcmcia
> Ako sa riesi nastavenie schem pre PCMCIA? Viem, ze ho treba dopisat bud
> do /etc/init.d/pcmcia alebo /etc/default/pcmcia, ale ako to
> zautomatizovat. Predstavoval by som si to ako povedzme parameter jadra,
> ktory by sa preniesol, az ku spustacim skriptom a tam by som nastavil
> schemu. Alebo sa to riesi inak. ( Kernel-HOWTO mi o prenose parametru

v unstable se objevil nedavno balik laptop-net, pokud jedete potato tak se da
backportnout,

dela presne to co potrebujete, nemusi se rebootovat, nic restartovat, staci
odpojit kabel a znova ho zapojit a vsechno se predela samo :-)

> --
> Marian Cavojsky <cavojsky @ soria-grey.sk>
> Spravca siete, Soria & Grey s.r.o, reklamna agentura
>
> Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
> zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
> A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...

martin
--
2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223
http://mman.dyndns.org/mman.gpg